Obserwatorzy

Translate

niedziela, 30 stycznia 2011

Paznokcie na codzień.

W większości szkołach nie wolno malować paznokci do szkoły. Tak jest między innymi u mnie. Co zrobić by mieć je pomalowane a nauczycielki nie wiedziały ? Oto moje sposoby 2 :
1. Malować paznokcie przeźroczystym lakierem - sposób  najłatwiejszy i najbardziej znany, więc więcej nie muszę nic mówić.
2. Malowanie paznokci lakierami przystosowującymi się do kolory skóry, bądź biało przeźroczystymi.
Ja wczoraj pomalowałam sobie paznokcie lakierem ASTOR Pro Manicure kolorem Ultra White.
Po nałożeniu pierwszej warstwy moje paznokcie miały lekko różowy kolorek i połyskiwały, a po drugiej warstwie stały się bardziej perłowe/białe i ten efekt bardziej mi się spodobał. Tak wyglądają moje paznokcie:
 


 Bardzo podoba mi się ten lakier, dlatego że dalej kolorek paznokciom, a nauczyciele nie zauważą że masz pomalowane paznokcie.

A jakie są Wasze sposoby ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...